czwartek, 27 września 2018

#instaserial o ślubie

Do pierwszej części #instaserialu jakoś nie mogłam się przekonać, ale ta część mnie zaciekawiła, porwała i strona po stronie nie dała się oderwać od siebie.





Książka jest o przygotowaniach do ślubu pary lekarzy mieszkających  w dwóch różnych krajach. I chociaż ślub mam za sobą to ciekawie się czytało, jak bohaterka dokłada sobie pracy przez ślubem i z czym miała problemy. Teściowie to oczywiście numer 1 na liście ;-)

Nie zabrakło w książce zabawnych sytuacji i odwołań do pracy młodych lekarzy, co w sumie mnie najbardziej zainteresowało. Ciekawie czyta się również opowieści z czasów PRL i smaczki z tymi czasami związane. Zakończenie książki było w sumie smutne i trochę żal mi bohaterki, bo przecież ślub to jeden z najważniejszych dni w życiu.

Znając życie mamy ginekolog to druga z przyszłych 20 części instaserialu i myślę, że sięgnę po kolejne.


#instaserial o ślubie

Wydawnictwo: Roger Publishing




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz