niedziela, 23 września 2018

Musso i kolejny hit?

O rety jak ja się wynudziłam przy początkowych stronach tej książki! Pytałam gdzie ten wysławiany Musso? Może jak ktoś zna Paryż, język francuski i interesuje się malarstwem to go porwą te początkowe opisy i dywagacje, nazwy ulic, czy dzieł sztuki. Mnie to prawie doprowadziło do odłożenia książki na zawsze.



Na całe szczęście akcja przeniosła się do Nowego Jorku i zamiast na malarstwie skupiła się na wątku porwania i morderstw. Fabuła w końcu zagmatwała się i z chęcią podążałam z bohaterami, aby rozwiązać zagadkę.

Można się przyczepić, że mało prawdopodobne jest, aby pisarz dopingował śledztwo, ale samo zakończenie bardzo zaskakujące i dowartościowało książkę.

Apartament w Paryżu

Wydawnictwo: Albatros

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz