Śnieg odwiedził nasze podwórka już w listopadzie dając przedsmak zbliżającej się pory roku. Zima zagląda do naszych mieszkań i powoduje, że ciepłe skarpety i koce rozgościły się na dobre w naszym otoczeniu. Z filiżanką ciepłej herbaty w ręku zapraszam na moje zimowe plany czytelnicze.
Na początek, aby wprowadzić siebie w nastrój zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia sięgnęłam po:
1.Cicha 5, Katarzyna Bonda, Katarzyna Michalak, Natasza Socha, Małgorzata Kalicińska, Małgorzata Warda, Magdalena Witkiewicz, Krystyna Mirek
Świątecznie, wzruszająco i niezwykle.
Pracoholiczka wyciągnięta przez znajomych w góry zmienia swoje życie.
Na zimę mam nowe postanowienie, czytać książki autorów, których wcześniej nie czytałam. W tym celu zgromadziłam łupy, w tym od rodziny i znajomych, a wśród nich:
3.Woda dla słoni, Sara Gruen
Wiem, że to hit i w końcu trafił do mnie.
4.Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender
Niezwykła bohaterka, a książka z promocji w dyskoncie.
5.Obietnica Łucji, Dorota Gąsiorowska
Zdobyczna pozycja z obietnicą na dobrą lekturę.
Po Alicji z krainy czarów, kolejna pozycja z cyklu powrotu do książek z lat dzieciństwa:
6.Opowieść wigilijna, Charles Dickens
Nie mogę odpuścić pozycji moich ulubieńców:
7.Behawiorysta, Remigiusz Mróz
Podobno najlepsza książka autora? Tak lubię serię z Chyłką i Forstem, że aż ciężko mi uwierzyć w kolejną świetną pozycję.
8.Wotum Nieufności, Remigiusz Mróz
Nasze rodzime House od Cards? Będę czytać :)
9.Alicja w krainie czasów, Czas Odzyskany, Ałbena Grabowska
Czy Alicja zajmie się konspiracją i czy w końcu znajdzie szczęście na dłużej niż jedna chwila?
Nie zabranie też kontynuacji rozpoczętych serii:
10.Florystka, Katarzyna Bonda
Ciekawi mnie z jaką zagadką zmierzy się Hubert Meyer.
11.Noc Kupały, Katarzyna Berenika Miszczuk
Druga cześć słowiańskiej fantastyki i spotkania z Mieszkiem.
12.Dworek pod malwami.Zranione dusze, Marian Piotr Rawinis
Wracam na Podlasie, aby się dowiedzieć, jak sobie radzi Franka.
13. Arabska krew, Tanya Valko
Ciekawi mnie, jak potoczą się losy matki i córki po spotkaniu.
Do tego pozycje, które już za długo czekają w kolejce:
14.Życie na pełnej petardzie czyli wiara, polędwica i miłość, ks. Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka
Warto przypomnieć sobie światopogląd księdza Kaczkowskiego.
15.Północ i Południe, Elizabeth Gaskell
Uwielbiam klasykę i przeniesienie się w czasy tak różne od naszych.
Ponieważ tradycyjnie poza tym co chcę przeczytać, pojawiają się pozycje niezaplanowane, na tym zakończę swoje zimowe planowanie.
Na którą z moich propozycji się skusicie?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz