niedziela, 18 grudnia 2016

Książki na mroźne zimowe wieczory #TBR

Śnieg odwiedził nasze podwórka już w listopadzie dając przedsmak zbliżającej się pory roku. Zima zagląda do naszych mieszkań i powoduje, że ciepłe skarpety i koce rozgościły się na dobre w naszym otoczeniu. Z filiżanką ciepłej herbaty w ręku zapraszam na moje zimowe plany czytelnicze.
 

Na początek, aby wprowadzić siebie w nastrój zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia sięgnęłam po:
1.Cicha 5, Katarzyna Bonda, Katarzyna Michalak, Natasza Socha, Małgorzata Kalicińska, Małgorzata Warda, Magdalena Witkiewicz, Krystyna Mirek

Świątecznie, wzruszająco i niezwykle.
 
2. Obudź się, Kopciuszku, Natalia Sońska
Pracoholiczka wyciągnięta przez znajomych w góry zmienia swoje życie.

Na zimę mam nowe postanowienie, czytać książki autorów, których wcześniej nie czytałam. W tym celu zgromadziłam łupy, w tym od rodziny i znajomych, a wśród nich:
3.Woda dla słoni, Sara Gruen 

Wiem, że to hit i w końcu trafił do mnie.
 
4.Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender

Niezwykła bohaterka, a książka z promocji w dyskoncie.


5.Obietnica Łucji, Dorota Gąsiorowska
Zdobyczna pozycja z obietnicą na dobrą lekturę.

Po Alicji z krainy czarów, kolejna pozycja z cyklu powrotu do książek z lat dzieciństwa: 

6.Opowieść wigilijna, Charles Dickens



 

Nie mogę odpuścić pozycji moich ulubieńców:
7.Behawiorysta, Remigiusz Mróz

Podobno najlepsza książka autora? Tak lubię serię z Chyłką i Forstem, że aż ciężko mi uwierzyć w kolejną świetną pozycję.

8.Wotum Nieufności, Remigiusz Mróz
Nasze rodzime House od Cards? Będę czytać :)

9.Alicja w krainie czasów, Czas Odzyskany, Ałbena Grabowska
Czy Alicja zajmie się konspiracją i czy w końcu znajdzie szczęście na dłużej niż jedna chwila? 

Nie zabranie też kontynuacji rozpoczętych serii:

10.Florystka, Katarzyna Bonda

Ciekawi mnie z jaką zagadką zmierzy się Hubert Meyer. 

11.Noc Kupały, Katarzyna Berenika Miszczuk
Druga cześć słowiańskiej fantastyki i spotkania z Mieszkiem.

12.Dworek pod malwami.Zranione dusze, Marian Piotr Rawinis
Wracam na Podlasie, aby się dowiedzieć, jak sobie radzi Franka.

13. Arabska krew, Tanya Valko
Ciekawi mnie, jak potoczą się losy matki i córki po spotkaniu.

 
Do tego pozycje, które już za długo czekają w kolejce:
14.Życie na pełnej petardzie czyli wiara, polędwica i miłość, ks. Jan Kaczkowski, Piotr Żyłka
Warto przypomnieć sobie światopogląd księdza Kaczkowskiego.


15.Północ i Południe, Elizabeth Gaskell
Uwielbiam klasykę i przeniesienie się w czasy tak różne od naszych.

Ponieważ tradycyjnie poza tym co chcę przeczytać, pojawiają się pozycje niezaplanowane, na tym zakończę swoje zimowe planowanie.

Na którą z moich propozycji się skusicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz