niedziela, 14 października 2018

Chyłka w Himalajach? Czy to jest jeszcze zjadliwe?

Spotykamy się z Chyłką i Zordonem po raz ósmy. Sięgając po kolejne tomy zawsze miałam nadzieję na ciekawy proces z zagadką w tle. Kontratyp jest to jednak kolejna po Oskarżeniu słaba cześć z cyklu. Wydarzyło się to czego się obawiałam...


Sprawy klientów schodzą na drugi plan, w sądzie bohaterowie pojawiają się tylko raz, wątki prywatne wychodzą na pierwszy plan i mamy książkę obyczajowo-przygodową.

Chyłka bez przygotowania jedzie w Himalaje i zdradzając szczegóły wychodzi z tego bez szwanku. Moja wyobraźnia jest chyba jednak za mała na tego typu opowieść. Po świetnym Testamencie liczyłam na powrót do korzeni. Tymczasem w tle "wycieczki w góry" jedynie majaczy sprawa alpinistki, pojedyncze spotkanie z prokuratorem, czy proces.  

Pewnie większość miłośników i przeciwników sięgnie po Kontratyp i kolejne części, ale mam postulat. Serio prawnicza wróć na wokandę!


Kontratyp

Cykl: Joanna Chyłka (tom 8) 

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz